Podkarpackie reklamuje się „po naszej myśli” (wideo)
Zaprezentowano nowy spot promujący województwo podkarpackie. Klip, pod hasłem „Podkarpackie po naszej myśli”, przygotowała agencja reklamowa Bogaczewicz.
Nowy spot Podkarpacia pokazuje najważniejsze i zarazem najatrakcyjniejsze miejsca tego regionu, przede wszystkim lokalizacje i obiekty, które udało się rozwinąć dzięki Funduszom Europejskim w latach 2007-2013. Są to m.in. atrakcje turystyczne (ruiny klasztoru w Zagórzu, centrum kongresowo-sportowe w Arłamowie), uczelnie wyższe (Politechnika Rzeszowska i Uniwersytet Rzeszowski) oraz obiekty infrastrukturalne (most na Wiśle w Połańcu, hale Doliny Lotniczej, wizualizacja centrum logistycznego w Jasionce).
- To jest dobry czas, na taki film. Mamy jubileusz 15-lecia samorządu województwa, a także kończy się perspektywa finansowa 2007-2013. Ten film to taka nowa formuła w podejściu do promocji - komentuje Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego.
Spot zrealizowano z użyciem ujęć lotniczych z drona, część zdjęć wykonano z użyciem kamery Epic Red One umożliwiającej zapis w formacie 5K, wykorzystano też animacje 3D.
Ponadto przygotowano broszurę (w języku polskim i angielskim) ze statystykami pokazującymi skalę rozwoju województwa dzięki środkom unijnym oraz konkretnymi przykładami takich inwestycji.
Kreacją i produkcją klipu zajęła się agencja reklamowa Bogaczewicz.
Dołącz do dyskusji: Podkarpackie reklamuje się „po naszej myśli” (wideo)