„Podaj indyka” - zachęca Krajowa Rada Drobiarstwa (wideo)
Ruszyła kampania „Podaj indyka” promująca jedzenie mięsa indyczego. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media.
Kampania „Podaj indyka” podkreśla, że mięso indycze jest smaczne, łatwe w przygotowaniu i pełne wartości odżywczych. Spoty i layouty zwracają też uwagę, że ważne jest odpowiednie opakowanie tego mięsa - pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej gwarantuje, że jest ono trwalsze i bezpieczniejsze od tego dystrybuowanego luzem. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet, bo to głównie one odpowiadają za zakupy i przyrządzanie domowych posiłków.
Kampania - rozpoczęta 20 sierpnia, a zaplanowana do końca września - obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TV4, TVN24, kanały tematyczne z oferty Polsatu i Atmediów), prasie (tytuły opiniotwórcze, kobiece, tematyczne i poradnikowe), internet (serwis podajindyka.pl, reklamy w działach i witrynach kobiecych, kulinarnych i o tematyce żywieniowej/zdrowotnej, działania w serwisach społecznościowych) oraz sklepy sieci Real.
Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Infinity Media. Akcję organizuje Krajowa Rada Drobiarstwa ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Dołącz do dyskusji: „Podaj indyka” - zachęca Krajowa Rada Drobiarstwa (wideo)