SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska świętuje 465 lat istnienia

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Działania reklamowe pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.

Poczta Polska w swojej najnowszej kampanii reklamowej odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.

- Emocjonalna podróż w czasie, w którą zabieramy widzów, dzięki technologiom produkcyjnym, doskonale prezentuje nową jakość w komunikacji Poczty Polskiej. Skupiliśmy się na unowocześnieniu narracji o przeszłości i przyszłości, pokazując, jak wiele łączy Pocztę Polską i jej klientów. Nasza opowieść zarówno wzrusza, jak i wywołuje uśmiech, pokazując, że Poczta Polska zawsze jest blisko Polaków - mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka w agencji Ancymony.
 

Realizacja spotu oparta została na technologii Virtual Production. - Zdecydowaliśmy się na zaproponowanie realizacji w technologii Virtual Production. Elementy scenografii oraz tła wyświetlane na ścianach LED pozwoliły przenieść się w różne okresy historii Polski bez wychodzenia ze studia. Historyczne materiały dotyczące poszczególnych wydarzeń były dość ograniczone, dlatego skorzystaliśmy z technologii AI, aby poruszyć fotografie i uzyskać z nich obraz wideo. Staranna realizacja dźwięku jeszcze bardziej uwydatniła efekt. Poczynając od wyboru aktorów, przez drobiazgowo przygotowane, w porozumieniu z konsultantami historycznymi, kostiumy i rekwizyty, aż po elementy scenografii – całość produkcji została przygotowana tak, aby precyzyjnie odnieść się do potrzeb Klienta i zrealizować wyzwania kreatywne - komentuje Mariusz Kępka, head of production, Lemon Film.

Ancymony odpowiadają za koncepcję kreatywną, scenariusz, key visual, nadzór produkcyjny, przygotowanie kreacji do kampanii digital i DOOH. Za media odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Produkcją spotu zajął się Lemon Film. Kampania jest obecna w DOOH, digitalu, mediach społecznościowych, w kinach i telewizji.

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska świętuje 465 lat istnienia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikt
Zastanawiam się jak dawniej wyglądały blankiety awizo. No i jak w przyszłości będą one wyglądać?
odpowiedź
User
Niereformowalni
A paczka w usłudze Pocztex48 dalej idzie 3 doby (sic!).
odpowiedź