Plusssz Active: Wiedza lekkostrawna
W prasie, radiu i na uczelniach wyższych jest prowadzona kampania reklamowa Plusssz Active. Akcja pod hasłem "Wiedza lekkostrawna" jest skierowana do studentów.
Kampania reklamowa suplementu diety Plusssz Active podkreśla, że
to skuteczny środek na szybkie przyswajanie informacji z zajęć i
wykładów. Żartobliwa kreacja skierowana do studentów pokazuje
przygotowania do egzaminów z matematyki i biologii wraz z hasłem
"Wiedza lekkostrawna".
Akcja od 9 maja jest prowadzona w prasie (Joy, Cosmopolitan,
Avanti, Glamour, Newsweek, CKM, National Geographic, Metro
Studenckie, Laif, Max Magazine, Activist), radiu oraz na uczelniach
wyższych (plakaty). Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca -
przygotowała agencja reklamowa Paralotna.
Dołącz do dyskusji: Plusssz Active: Wiedza lekkostrawna