Plus wprowadza dwie oferty reklamowe w 36.6
Operator sieci Plus wprowadza dwie oferty dla reklamodawców prowadzących kampanie w ramach taryfy 36.6. Obie obejmują usługę Chill Bill opartą na wysłuchiwaniu spotów w zamian za doładowania konta.
Polkomtel wprowadza dwie oferty reklamowe do usługi Chill Bill działającej w ramach taryfy 36.6 ze względu na jej dużą popularność. Z funkcjonalności polegającej na wysłuchiwaniu spotów w zamian za doładowania konta skorzystało już bowiem 150 tys. użytkowników, natomiast taką formę promocji wybrało ponad 30 reklamodawców.
Obecnie firmy mogą wybrać w ramach usługi Chill Bill pakiet Trial, w którym za stałą ryczałtową opłatę gwarantowane jest co najmniej 20 tysięcy odsłuchań reklamy przez 2 tygodnie, oraz pakiet All Inclusive, w którym - oprócz emisji nawet 3 różnych spotów reklamowych przez miesiąc - reklamodawca może promować się na banerze z linkiem do swojej strony internetowej, w informacji o sponsorze doładowania zawartej w komunikacie powitalnym po połączeniu się z usługą oraz w ramach SMS marketingu.
Dołącz do dyskusji: Plus wprowadza dwie oferty reklamowe w 36.6