„Samo się przenosi” w reklamach Plusa z nowymi bohaterami
Ruszyła pierwsza kampania produktowa sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat) utrzymana w nowej konwencji kreatywnej. Reklamuje ofertę abonamentową, podkreślając pod hasłem „Do Plusa samo się przenosi”, jak łatwo przejść do niej ze swoim numerem.
W nowych spotach Wojciech Mecwaldowski razem z dwójką nowych pracowników salonu sprzedażowego Plusa, granych przez Annę Smołowik i Filipa Orlińskiego, najpierw na zapleczu ćwiczą obsługę klientów, a potem rozmawiają z kobietą, która z partnerem i dwójką dzieci chcą przenieść do sieci swoje numery.
Kampania podkreśla, że sprzedawcy Plusa zajmują się wszystkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem numeru do tej sieci. W pierwszej odsłonie reklamowany jest także abonament rodzinny oraz dostępne w nim internet 5G i Disney+. Spoty podkreślają, że taki abonament kosztuje od 29 zł (z uwzględnieniem rabatów).
To pierwsza kampania produktowa Plusa w nowej konwencji kreatywnej. Przez ostatni tydzień były emitowane spoty wizerunkowe przedstawiające nowych bohaterów.
Kampania obejmuje telewizję, internet, radio i BTL, potrwa do 12 maja. Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, spoty wyreżyserował Maciek Bochniak, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją Televizor. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają iProspect Polska i Mediaplus Warsaw.
W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat - do której oprócz operatora Plusa należą m.in. Telewizja Polsat, Netia, Grupa Interia i Esoleo - przy wzroście przychodów o 3 proc. do 3,27 mld zł zanotowała 839,6 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Średni przychód miesięczny od abonenta zwiększył się o 3,9 proc. do 71,3 zł, a od klienta usług prepaidowych - o 9,1 proc. do 17,9 zł.
Na koniec września holding w segmencie B2C miał sprzedanych 6,23 mln jednostkowych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym i 2,64 mln w modelu prepaidowym.
Dołącz do dyskusji: „Samo się przenosi” w reklamach Plusa z nowymi bohaterami