SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 20 kanałów za 20 zł. Szef Playera mówi o „ofercie specjalnej”

Serwis streamingowy Player informuje użytkowników o możliwości tańszego uzyskania dostępu do pakietu z ponad 20 kanałami telewizyjnymi i możliwością ich cofnięcia do 2 godzin. Jednym z atutów Playera jest możliwość cofania programów do tygodnia. Szef platformy Maciej Gozdowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że we wspomnianej ofercie nie chodzi tu o funkcję catch up TV, tylko time shift.

Kanały telewizyjne w serwisie streamingowym PlayerKanały telewizyjne w serwisie streamingowym Player

Subskrybentom serwisu TVN Warner Bros. Discovery korzystającym z aplikacji mobilnej wyświetla się informacja o możliwości skorzystania z promocji. Opcja dodatkowa Kanały TV do płatnego pakietu kosztuje 20 zł miesięcznie. Player informuje, że obejmuje ona „dostęp do ponad 20 kanałów TV na żywo z możliwością cofania już rozpoczętych programów i transmisji do 2h.”

W skład pakietu wchodzą: TVN24, TVN24 Bis, CNN, Discovery, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Historia, Travel Channel, DTX, TVN Turbo, TVN, TVN7, TTV, TVN Style, Discovery Life, HGTV, Romance TV, TLC, Warner TV, Food Network, Metro, ID, Cartoon Network, Boomerang, Cinemax i Cinemax 2.

Zobacz także: Szef Playera: Nasi subskrybenci po 2 minutach zaczynają oglądanie

Co z catch up TV Playera?

To, że Player informuje o możliwości cofania rozpoczętych programów i transmisji do 2 godzin nieco dziwi, ponieważ platforma oferuje funkcję catch up TV, pozwalającą je cofać do tygodnia. Niedawno pisaliśmy, że po aktualizacji aplikacji na Android TV, u subskrybentów wystąpiły problemy z jej działaniem. Po blisko tygodniu zostały one usunięte.

Są plany skrócenia catch up TV z tygodnia do 2 godzin? W Canal+ online to blisko 8 godzin, a w Polsat Box Go koło 3,5 godziny. Dlaczego jest mowa o dwóch godzinach? -  To funkcjonalność Time Shift. Użytkownicy, którzy się spóźnili na program live, mogą go cofnąć z poziomu kanału do 2h wstecz (z naszych obserwacji wynika, że ponad 90 proc. użytkowników cofa do 60 minut). Bez względu jednak na tę funkcjonalność większość programów jest w naszej bibliotece VoD dostępnych dla użytkownika cały czas, w dowolnym momencie, kiedy użytkownik chce obejrzeć daną treść. Funkcja catch up jest również dostępna w naszym serwisie (szczególne zastosowanie ma przy hollywoodzkich filmach emitowanych na kanałach liniowych tj. TVN/TVN7), które na podstawie praw catch up dostępne są w serwisie przez 7 dni od premiery w TV - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Gozdowski.

Zobacz także: 8K i transmisje 360 przyszłością streamingu? „Czas innowacji technologicznych się kończy”

 

Promocyjna oferta dla dotychczasowych użytkowników

Nie wszyscy mogą skorzystać z promocyjnego pakietu. - To oferta upsell(owa) dla aktualnych Klientów nie posiadających pakietów z kanałami TV. Nie planujemy niższej ceny na ten pakiet dla nowych Klientów, to oferta specjalna dla aktualnych użytkowników - podkreśla szef Playera.

Po podwyżkach, do których doszło kilka miesięcy temu pakiet Playera z reklamami kosztuje 10 zł miesięcznie, bez reklam  - 20 zł, z reklamami i HBO Max - 40 zł. Za Playera bez reklam i kanały telewizyjne nowi subskrybenci muszą płacić 40 zł. Można jeszcze wykupić m.in. opcję Eurosport Extra + Player z reklamami za 20 zł lub Player bez reklam + Canal+ za 49 zł. Pod koniec sierpnia platforma tłumaczyła podwyżki rozwojem oferty serwisu.

Z badania Mediapanel wynika, że w październiku br. serwis internetowy i aplikację mobilną Playera odwiedziło 3,84 mln internautów, dając jej średnio 12,89 proc. zasięgu. Spędzili oni przy treściach serwisu średnio 2 godziny, 56 minut, 17 sekund.

Dołącz do dyskusji: Ponad 20 kanałów za 20 zł. Szef Playera mówi o „ofercie specjalnej”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
Cofanie do 2h, żeby coś sensowne obejrzeć, to się praktycznie mija z celem i tak jakby go w ogóle nie było. A ze inni tak mało korzystają, to raz że nie tak prosto się do te funkcji dogrzebać, zwłaszcza jak kanał startuje automatycznie, a dwa była i chyba wciaż wielu korzystających ma usterkę, że przy na catch up, po prostu wyrzuca i resetuje aplikację. Także klientów na tę funkcjonalność nie złapią. W canal plus 8 godzin to też jest kpina, bo przecież żeby był tydzień kilku flagowych kanałów to są żadne koszty. Pewnie lobby reklamodawców, tak jak w kablówkach, że może i da się cofać, ale przewijać to już niekoniecznie - niedorzeczne.
odpowiedź
User
Bua
Problem jest głębszy, bo można obchodzić reklamy, a każdy wie że o piniudza biega 😁
odpowiedź
User
gbartosz83
Problem jest głębszy, bo można obchodzić reklamy, a każdy wie że o piniudza biega 😁

odkąd mam dekoder z twardym dyskiem (jakieś 13 lat) nie oglądam nic na "żywo" z kanałów z reklamami w filmach, nagrywam i oglądam innego dnia albo oglądam z godzinnym opóźnieniem żeby móc ominąć reklamy
odpowiedź