SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play szykuje serwis randkowy? „Ustawki” z Kubą Wojewódzkim

Według serwisów plotkarskich operator sieci Play przygotowuje serwis randkowy na smartfony. W ramach promocji strony Kuba Wojewódzki pokazuje się z tajemniczą partnerką.

W kolorowej prasie ukazało się ostatnio kilka zdjęć Kuby Wojewódzkiego z blondynką, którą media obwołały nową dziewczyną showmana (poniżej skan z magazynu „Show”). Jednak portale plotkarskie dzięki informacjom od swoich użytkowników zidentyfikowały tę kobietę jako Justynę Strzelecką, statystkę z agencji aktorów i modelek Gudejko.

>>> Kuba Wojewódzki wystąpi w dziewięciu reklamach Play

Jednocześnie serwisy te - powołując się na swoich informatorów - podają, że fotografie Wojewódzkiego ze Strzelecką zostały zaaranżowane przez sieć Play, którą od niedawna reklamuje gwiazdor TVN. Firma przygotowuje bowiem serwis randkowy na smartfony, który promować będzie również Wojewódzki. Jego romantyczne zdjęcia z nową „partnerką” mają być niestandardowym wstępem do tej kampanii.

>>> Kuba Wojewódzki zachęcił ponad 40 tys. osób do testów w Play



Te doniesienia można by uznać za mało wiarygodne, gdyby nie fakt, że na początku sierpnia to serwisy plotkarskie jako pierwsze poinformowały o protestach przeciwko nazwie nowego programu Szymona Majewskiego, która początkowo miała brzmieć „ADHD TV”. Tydzień później TVN zdecydował, że format będzie się nazywał inaczej - „HDw3D” (więcej o całej sprawie).

Przedstawiciele Play nie dementują informacji, że firma szykuje mobilny serwis randkowy. - Nie komentujemy tych doniesień - mówi Marcin Gruszka, rzecznik sieci.

Dołącz do dyskusji: Play szykuje serwis randkowy? „Ustawki” z Kubą Wojewódzkim

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tvn = szmira i tandeta
Łysiejacy lamus bioracy w kakao udaje macho - załosne
odpowiedź
User
qwertz
Ta kampania reklamowa to promocja programu Wojewódzkiego, nic ponadto. Słabe, nieprzemyślane, nudne, sztampowe. Play na tym umoczy, nie zyska.
odpowiedź
User
observator
Widze, ze Wojewodzki tez odczul wysokie ceny paliw. Zeby tankowac do pelna swoją pomaranczową zabawke sprzedaje sie na wszelkie mozliwe sposoby :/
odpowiedź