SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma Mediowa Point Group nie kończy działalności

Zwyczajne walne zgromadzenie Platformy Mediowej Point Group, właściciela tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zdecydowało, że spółka będzie kontynuowała działalność. Podjęło też decyzję o przeznaczeniu zysku za 2013 rok na pokrycie straty z lat ubiegłych.

Michał M. Lisiecki, prezes PMPG / fot. Maksymilian RigamontiMichał M. Lisiecki, prezes PMPG / fot. Maksymilian Rigamonti

Podjęcie uchwały dotyczącej kontynuacji działalności spółki wynikało bezpośrednio z art. 397 Kodeksu Spółek Handlowych i była związana z faktem, iż sporządzony na dzień 31 grudnia 2013 roku bilans wykazywał zakumulowaną stratę, która przewyższa sumę kapitałów zapasowych i rezerwowych oraz jedną trzecią kapitału zakładowego. Na konieczność podjęcia decyzji w tej sprawie zwracał uwagę biegły rewident, który badał sprawozdanie finansowe PMPG za rok 2013.

Walne zgromadzenie spółki zaakceptowało także sprawozdanie finansowe Grupy Kapitałowej PMPG oraz pozytywnie zaopiniowany przez radę nadzorczą wniosek zarządu dotyczący podziału zysku netto za 2013 rok. Na wniosek zarządu, zysk wysokości 5,881 mln zł, został w całości przeznaczony na pokrycie strat z lat ubiegłych.

W pierwszym kwartale 2014 r. PMPG odnotowała zysk netto w wysokości 908 tys., zaś zysk całej Grupy wyniósł 2,624 mln zł.

>>> „Wprost” poniżej 50 tys. egz., traci też „Do Rzeczy”

Zarząd PMPG podtrzymał prognozę na 2014 r., którą przedstawił w marcu tego roku. Zgodnie z nią, spółka spodziewa się przychodów ze sprzedaży na poziomie 6,406 mln zł i wskaźnika EBITDA wynoszącego 8 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Platforma Mediowa Point Group nie kończy działalności

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
notoryczny hejter
zobaczymy czy nie zmienią zdania jak za kilka miesięcy sprzedaż Wprost zejdzie poniżej 40. tys. a Do Rzeczy w okolice 50 tys.
odpowiedź
User
rob
Odroczone w czasie ?
odpowiedź
User
Bełkot PR-owy
PMPG uprawia go od lat i wszyscy się na to nabierają.
odpowiedź