PKO BP wykorzysta platformę SentiOne do działań w social media
PKO Bank Polski we współpracy z agencją SentiOne wdraża dedykowaną platformę SalesLift do zarządzania relacjami z klientami w social media.
Platforma SalesLift to kolejne narzędzie, które PKO BP będzie wykorzystywał w ramach działań w mediach społecznościowych. Nowe narzędzie ma pozwolić usystematyzować i usprawnić proces zbierania i przekazywania informacji dotyczących banku w social media do zespołów zajmujących się obsługą klienta. Ma również umożliwić skuteczniejsze zbieranie i analizowanie dużych ilości treści, a klientom pozwolić na szybkie uzyskanie wsparcia ekspertów banku w prawie każdym miejscu w sieci.
Na podstawie publicznych wypowiedzi, pozyskanych z monitoringu internetu, PKO BP będzie również badać oczekiwania klientów - swoich i konkurencji. Z poziomu jednego narzędzia, pracownicy banku będą mogli udzielać odpowiedzi, dawać rady i rozwiązywać problemy internautów.
Oprócz monitoringu wypowiedzi zamieszczanych w internecie przez konsumentów, nowe narzędzie ma pozwolić analitykom banku także szybciej dotrzeć do konkretnych dyskusji, jak również zbadać interesujące ich zjawiska, wykorzystując wszystkie funkcje systemu monitorującego, w tym m.in. geolokalizację wypowiedzi, określenie źródła dyskusji, czy płci osób wypowiadających się.
Dołącz do dyskusji: PKO BP wykorzysta platformę SentiOne do działań w social media