Piwo Prażubr reklamowane jako „gatunek pierwotny niepasteryzowany” (wideo)
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży piwo Prażubr, niepasteryzowany wariant Żubra. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez agencje PZL, OTO Film, Platige Image, Huta 19 i Tailor Made PR.
Prażubr to klarowny, delikatnie gazowany lager o zawartości alkoholu wynoszącej 5 proc. Wprowadzenie go na rynek ma być odpowiedzią na rosnącą popularność piw regionalnych i niepasteryzowanych (recepturę łagodnego w smaku piwa browarnicy z Browaru Dojlidy Białystok stworzyli na cześć przodka żubra białowieskiego, żyjącego tysiące lat temu).
- „Rynek piw niepasteryzowanych rozwija się dynamicznie i ciągle przyciąga do siebie nowych fanów. Konsumenci coraz chętniej sięgają po alternatywne smaki oraz szukają nowości. Prażubr to propozycja skierowana w ich stronę - mówi Tycjan Lewandowski, brand director marki Żubr w Komapanii Piwowarskiej.
Prażubr dostępny jest w butelkach zwrotnych i puszkach o pojemności 500 ml. Design opakowań zaprojektowało Prism Studio.
Reklamy nowego piwa, podobnie jak w przypadku Żubra, pokazują animowane sceny z życia puszczy, tym razem z prażubrem w roli głównej.
Kampania zaczęła się od tygodniowego etapu teaserowego, natomiast w poniedziałek ruszyła właściwa odsłona. Jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie, na billboardach i w punktach sprzedaży (materiały POSM).
Koncepcję kreatywną marki Prażubr przygotowała agencja PZL. Produkcją spotów zajęło się studio filmowe OTO Film, a postprodukcją - Platige Image. Kampanię w internecie przygotowała agencja Huta 19, za aktywności w social media oraz public relations odpowiada agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Prażubr reklamowane jako „gatunek pierwotny niepasteryzowany” (wideo)