Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem
W 2013 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2013 roku wyniosła 58 585 egz. W porównaniu do 2012 roku zmniejszyła się ona o 0,68 proc.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 7,23 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 409 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 14,32 proc. do 38 569 egz.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,82 proc. i ostatecznie wyniósł 31 098 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku wyniosła 27 449 egz., po spadku o 7,75 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) wzrósł o 66,51 proc. do poziomu 16 266 egz.
Wirtualnemedia.pl | rok | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58 585 | 58 985 |
Playboy | 44 409 | 47 869 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 38 569 | 45 016 |
Logo | 31 098 | 40 292 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 449 | 29 756 |
Sukces | 16 266 | 9 769 |
1 2
Dołącz do dyskusji: Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem
Hmmm nawet w tym lekko "burdelowym" segmenciei Agora traci najbardziej...