Mexad, Five Media, DSK walczą o obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
W przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii zaplanowanej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej wpłynęły 4 oferty. O budżet wyceniony na 1,8 mln zł brutto walczą m.in. Five Media, DSK, Mexad - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,8 mln zł brutto.
W przetargu wpłynęły 4 oferty. Złożyły je agencje: Mexad (z ceną 1,63 mln zł), Five Media (z ceną 1,77 mln zł), Adexon (z ceną 1,8 mln zł) oraz konsorcjum agencji DSK i ClickAd Interactive (z ceną 1,8 mln zł).
Zwycięska agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją ogólnopolskiej zasięgowej kampanii informacyjno–promocyjnej w internecie na temat dostępności nowej platformy streamingowej o nazwie 35mm.online, dedykowanej do upowszechniania zrekonstruowanych i zdigitalizowanych materiałów filmowych, w ramach projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla PISF do 27 października br.
Dołącz do dyskusji: Mexad, Five Media, DSK walczą o obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
No i? Nie przepali się? :)