Piotr Michalak jako head of SEO w Harbingers
Do zespołu agencji Harbingers dołączył Piotr Michalak, obejmując funkcję head of SEO. Poprzednio pracował w Grupie Tense.
- Jestem przekonany, że jego ekspercka wiedza, którą chętnie dzieli się jako wykładowca, prelegent oraz autor branżowych publikacji - przełoży się na osiągnięcie jeszcze wyższych wyników we współpracy z obecnymi i przyszłymi partnerami agencji. Doświadczenie w SEO zdobywał, prowadząc kompleksowe projekty zarówno dla małych serwisów, jak i znanych, rozbudowanych e-sklepów czy portali - komentuje Piotr Baran, dyrektor operacyjny Harbingers.
Poprzednio Piotr Michalak pracował w Grupie Tense, jako szef działu badań i rozwoju prowadził projekty rozwojowe (m.in. produkty, testy, systemy i narzędzia) dla serwisów, portali i e-sklepów. Z branżą SEO jest związany od 2014 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
To kolejna nowa osoba w Harbingers. Funkcję social media managera w agencji objęła właśnie Julia Feniks, miesiąc temu z Grupy Tense przeszła Monika Michalak (jest content marketing managerem), a z początkiem stycznia stanowisko head of SEM objęła Natalia Chrobak (poprzednio w Ringier Axel Springer Polska).
Dołącz do dyskusji: Piotr Michalak jako head of SEO w Harbingers