Natalia Chrobak: z Ringier Axel Springer Polska do Harbingers
Natalia Chrobak zaczęła pracę w agencji Harbingers jako head of SEM. Poprzednio była związana z Ringier Axel Springer Polska.
Jako head of SEM Natalia Chrobak w Harbingers będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM.
- Natalię znam od wielu lat i bardzo doceniam jej głęboką wiedzę merytoryczną, profesjonalizm oraz umiejętności sprawnego zarządzania. Cieszę się, że nasze zawodowe drogi wreszcie się skrzyżowały i razem będziemy w stanie rozwijać usługi SEM dla najbardziej wymagających partnerów - komentuje Piotr Kwinta, partner w Harbingers.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie dwa lata Natalia Chrobak pełniła funkcję head of marketing e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej pracowała m.in. jako szefowa performance i trade marketingu w Morele.net, specjalista ds. SEM i kierownik zespołu digital marketingu w nazwa.pl oraz specjalista PPC w PromoTraffic.
Z branżą marketingu internetowego jest związana od prawie 10 lat. Współpracuje z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi autorskie zajęcia dotyczące Digital Marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC, a także z czasopisma i konferencjami branżowymi.
Dołącz do dyskusji: Natalia Chrobak: z Ringier Axel Springer Polska do Harbingers