Piotr Adamczyk reklamuje „lokatę trzy razy lepszą” w eurobanku (wideo)
W nowej kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowana jest „lokata trzy razy lepsza”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.
W kampanii na przykładzie różnych osób przedstawiane są trzy główne zalety reklamowanej lokaty: oprocentowanie w wysokości 3 proc. przez trzy miesiące dla kwoty do 30 tys. zł, otrzymywanie odsetek z góry oraz możliwość podwyższenia oprocentowania.
Reklamy promują tę ofertę jako „lokatę trzy razy lepszą”.
Kampania jest prowadzona od 1 lutego w telewizji (kanały główne i tematyczne), interncie (serwisy wideo, m.in. YouTube, porównywarki finansowe i wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), a 29 lutego zacznie się w radiu. W telewizji potrwa do 28 lutego, a w innych mediach do 30 kwietnia.
Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotu telewizyjnego - dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje „lokatę trzy razy lepszą” w eurobanku (wideo)