Pierwsza Liga Piłkarska klientem RL Media
RL Media, dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu.
Jak podano w komunikacie "jednym z celów tych działań jest zbudowanie piramidy sponsoringowej, która pomoże Pierwszej Lidze Piłkarskiej i klubom w niej występującym w systematycznym rozwoju". Ponadto celem RL Media ma być również zwiększenie zainteresowania rozgrywkami ligi, którą tworzy 18 klubów piłkarskich, wśród kibiców piłki nożnej.
Partnerem w rozwoju biznesowym i komunikacyjnym Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie Maciej Hutyra, wiceprezes zarządu Group One.
- Współpraca z Pierwszą Ligą Piłkarską wpisuje się w strategię i kierunek naszego rozwoju oraz obszar działań biznesowych agencji. Od samego początku dom mediowy RL Media, który został powołany przez Group One i Roberta Lewandowskiego, jest silnie związany ze sportem, a w szczególności z piłką nożną. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Fortuna 1 Liga możemy zdziałać bardzo dużo dla promocji futbolu w Polsce - komentuje Hutyra.
Marcin Janicki, prezes Fortuna 1 Liga dodaje: - Mamy nadzieję, że nawiązanie współpracy z firmą, która związana jest obecnie z najlepszym polskim piłkarzem, będzie wsparciem dla produktu jakim jest Fortuna 1 Liga. Liczymy, że poprzez wspólne działanie osiągniemy zaplanowane cele.
Współpraca RL Media i Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie miała charakter długofalowy.
Firma nie zatrudniała żadnych pracowników, nie miała też jakichkolwiek kosztów związanych ze zużycie materiałów i energii oraz amortyzacją. Jej zysk sprzedażowy i operacyjny wyniósł 281,3 tys. zł, a zysk brutto i netto był minimalnie niższy - 281,2 tys. zł. Spółka nie zapłaciła w ogóle podatku dochodowego.
Wspólnicy RL Media zdecydowali, że zeszłoroczny zysk zostanie im wypłacony jako dywidenda. Spółka ma 10 tys. zł kapitału podstawowego i żadnego kapitału zapasowego.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza Liga Piłkarska klientem RL Media