PicoP wsparty kampanią reklamową
W internecie trwa kampania reklamowa miniprojektora laserowego PicoP. Akcję przygotowała i prowadzi Grupa ClickAd.
Kampania reklamowa miniprojektora laserowego PicoP ma na celu wsparcie wprowadzenia go przez amerykańską firmę Microvision do sprzedaży w Polsce. Akcja podkreśla, że to pierwsze urządzenie tego typu na świecie, pozwalające m.in. na oglądanie filmów nagranych kamerą telefonu komórkowego, odtwarzanie filmów z Youtube’a, oglądanie treści VoD czy przeglądanie stron internetowych.
Kampania obejmuje reklamy w serwisach o nowych technologiach i oprogramowaniu, ekonomiczno-prawnych, informacyjnych, kulturalnych, podróżniczych oraz społecznościowych (m.in. witryny z sieci Interii, WP, ARBOmedia, Ad-Vice, IDM, Netshare). Ponadto w ramach akcji uruchomiono serwis picop.pl, który jest wspierany pozycjonowaniem w wyszukiwarkach.
Wszystkie działania – zaplanowane do końca marca 2011 roku – przygotowały i prowadzą firmy wchodzące w skład Grupy ClickAd. I tak kreacje reklamowe i serwis picop.pl przygotowała agencja ClickAd, planowaniem i zakupem mediów zajął się Adleader, a za pozycjonowanie w wyszukiwarkach odpowiada Direct Traffic.
Dołącz do dyskusji: PicoP wsparty kampanią reklamową