PGNiG Obrót Detaliczny z kampanią "PGNiG lubię to"
PGNiG Obrót Detaliczny wystartował z kampanią informacyjną „PGNiG lubię to”. Zachęca w niej swoich klientów i pracowników, aby tworzyli wspólnie społeczności wokół marki w mediach społecznościowych. Za realizację kampanii odpowiada NAV agency.
Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na różnych motywacjach, dla których klienci i pracownicy zaglądają do mediów społecznościowych spółki. Każdy ma swoje własne powody, by lubić PGNiG, i to właśnie one stały się wiodącym motywem komunikacji. W kreacji wykorzystano postaci z różnych grup docelowych, z którymi inni mogą się utożsamiać.
- Punktem wyjścia do przygotowania koncepcji kampanii była opracowana przez spółkę PGNiG Obrót Detaliczny strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych. Koncept kampanii jest więc wynikową wspólnej pracy i synergii działań - nasz klient przygotował fundament w postaci badań konsumenckich oraz kompleksową strategię ekspozycji marki w social media, a my na tej podstawie opracowaliśmy komunikację BTL, stanowiącą pomost między online a offline i przekierowującą konsumentów na kanały PGNiG Obrót Detaliczny - mówi Tomek Seremet, activation manager z NAV agency, która przygotowała kampanię.
W realizację kampanii wewnętrznej aktywnie zaangażowali się pracownicy PGNiG Obrót Detaliczny. Użyczyli swoich wizerunków na potrzeby realizacji materiałów komunikacyjnych.
Do wewnętrznej kampanii informacyjnej przygotowano plakaty i naklejki eksponowane w przestrzeni biurowej oraz częściach wspólnych, a także newslettery i artykuły w biuletynie firmowym „Głos Grupy” oraz dedykowany program ambasadorski.
Do komunikacji zewnętrznej wykorzystano sieć sprzedaży w całej Polsce. W Biurach Obsługi Klienta pojawiły się plakaty, ulotki, human standy, branding na kolejkomaty i słodycze. Działania w kanałach online obejmują m.in.: display’e na stronie pgnig.pl, kampanię Facebook Ads oraz konkursy na fanpage PGNiG Obrót Detaliczny.
Jest to pierwsza realizacja NAV agency dla PGNiG Obrót Detaliczny w ramach wygranego w ubiegłym roku przetargu na 2-letnią obsługę BTL. Agencja, jako jedna z dwóch wybranych w postępowaniu agencji na umowie ramowej, będzie tworzyć koncepcje oraz kompleksowo przygotowywać kreacje i materiały BTL wspierające działania komunikacyjne PGNiG Obrót Detaliczny.
Dołącz do dyskusji: PGNiG Obrót Detaliczny z kampanią "PGNiG lubię to"