PGNiG zachęca do stosowania EKOfaktur (wideo)
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny w nowej kampanii reklamowej zachęca swoich klientów do zmiany nawyków i przechodzenia na EKOfakturę. Działania przygotował dział marketingu spółi we współpracy z agencjami Brasil i Octopus Media (MullenLowe MediaHub).
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny wystartowała z nową ogólnopolską kampanią reklamową „Przejdź na EKOfakturę w PGNiG”.
Firma zaznacza, że pomimo postępującej cyfryzacji, nadal wielu klientów PGNiG nie rezygnuje z otrzymywania papierowych faktur za gaz, przy czym niektórzy z nich już od dawna korzystają z e-faktur w rozliczeniach za inne usługi np. telefoniczne czy bankowe.
Dlatego spółka w swojej najnowszej kampanii namawia klientów do przełamywania nawyków i przekonuje, że przejście na EKOfakturę jest bardzo proste i zajmuje tylko chwilę.
W spocie telewizyjnym wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy, animacja 2D z udziałem brand hero – psa Gazka. Bohater marki pod okiem trenerki fitness bierze udział w intensywnym treningu, podczas którego wspólnie zrzucają zbędne kilogramy papieru.
Kampania obejmuje telewizję, radio, internet oraz w stacjonarną sieć obsługi: Biura Obsługi Klienta.
Kreację spotów przygotowała agencja Brasil, za kampanię w internecie odpowiada agencja Octopus Media. Natomiast zakup czasu antenowego w telewizji i radiu został zrealizowany przez PGNiG Obrót Detaliczny.
Dołącz do dyskusji: PGNiG zachęca do stosowania EKOfaktur (wideo)