SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową spółek PGE i PGE Obrót. Umowa z wybraną agencją będzie zawarta na dwa lata.

Wybrany w przetargu trwającym do 4 listopada br. dom mediowy zajmie się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów, działaniami eventowymi oraz innymi działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 0,5 mln zł wadium.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PGE zajmuje się dom mediowy Zenith.

Firma prowadzi też przetarg na obsługę w zakresie działań public relations - wybrana w nim agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od podpisania umowy.

Od kilku miesięcy spółka ma nowego dyrektora marketingu - został nim Michał Witkowski, który zastąpił Dariusza Maciołka.

Dołącz do dyskusji: PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Obsługa medialna? A co z dziurą w Bogatyni - 1/3 osunięta i ciiiiiiiiiisza.
odpowiedź
User
Mięso
A społeczeństwo już wie, że to Zenith cały czas "obsługuje" PGE, PKN Orlen i Lotto bodajże... i skąd ma pieniądze na utrzymanie bodaj największej struktury wpływów rynkowych w Polsce ?

A czy Michał Witkowski zamierza osobiście podpisywać mediaplany,
w sensie marnować publiczne pieniądze ? Bo nie wiem jaki powód ma PGE to wydawania pieniędzy na marketing... lub na PR.
odpowiedź
User
Mięso
ojoj , widzę że się moje komentarze nie podobają komuś... dowiem się komu.
odpowiedź