Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo
Peugeot Polska za pomocą aplikacji konkursowej na portalu społecznościowym Facebook stworzy specjalną reklamę prasową w tygodniku Newsweek Polska.
Projekt związany jest z trwającą kampanią "Quality Time", która promuje nowy model Peugeot – 508.
Uczestnicy konkursu na Facebooku spośród zdjęć nadesłanych przez fanów Peugeot wybierają te najlepiej opisujące hasło "Quality Time". Na autora zwycięskiego zdjęcia czeka nagroda – tydzień jazdy Peugeot 508 z szoferem. Konkurs trwać będzie miesiąc.
Zdjęcia profilowe najaktywniejszych użytkowników aplikacji wykorzystane zostaną w reklamie prasowej nowego modelu Peugeot. Proces jej kreacji można obserwować na żywo na stronie peugeot.pl/quality-time. Ostateczną wersję reklamy będzie można zobaczyć w jednym z kwietniowych numerów tygodnika Newsweek Polska.
Za strategię oraz realizację działań opowiada agencja Euro RSCG Warsaw we współpracy z Euro RSCG Social.
Dołącz do dyskusji: Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo