Accenture Song globalną agencją kreatywną Peugeota
Marka samochodów Peugeot (Stellantis) wybrała Accenture Song na globalną, wiodącą agencję kreatywną.
Peugeot poinformował, że w ramach przetargu wyznaczył Accenture Song, bazującą na technologii grupę kreatywną Accenture, na swoją globalną agencję kreatywną. Będzie to wiodąca agencja, która rozpocznie obsługę kreatywną marki z początkiem 2024 roku.
Aby sprostać stale zmieniającym się potrzebom konsumentów oraz wspierać swoje ambicje i strategię bycia liderem pojazdów elektrycznych (EV) w Europie do 2025 roku, Peugeot skonsolidował całą swoją globalną komunikację reklamową w Europie, Afryce Środkowo-Wschodniej, Ameryce Południowej, Meksyk i region Azji i Pacyfiku w Accenture Song.
Zadaniem Accenture Song będzie pomóc w zwiększaniu znajomości i atrakcyjności marki oraz jej szerokiej oferty pojazdów elektrycznych wśród nowej, młodszej grupy docelowej na całym świecie, oferującej kreatywną komunikację we wszystkich kanałach.
Pierwsza kampania będzie obejmowała pełną, zintegrowaną premierę całkowicie nowego elektrycznego SUV-a Fastback E-3008 na początku 2024 r. Następnie podjęte zostaną działania wspierające mające na celu zaprezentowanie nowego E-5008, a także dalsze premiery, które mają się jeszcze odbyć zostać ujawnione.
- W ciągu ostatnich kilku lat byliśmy świadkami dramatycznych i szybko postępujących zmian w branży motoryzacyjnej i oczekiwaniach klientów. To szybkie tempo zmian wymaga odważnych myślicieli i jesteśmy podekscytowani współpracą z Accenture Song, która pomoże nam w transformacji w markę w 100 proc. elektryczną, która wyznacza nowe standardy w zakresie ponętnego designu, przyjemności z jazdy i technologii - powiedział Phil York, szef marketingu i komunikacji Peugeot.
Dołącz do dyskusji: Accenture Song globalną agencją kreatywną Peugeota