PerfectBot - nowe narzędzie od K2Bots
Agencja oferująca chatboty K2Bots (Grupa K2) uruchamia rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w rektorach handlu detalicznego i ecommerce.
PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.
PerfectBot pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online - tak jak w LPP, gdzie PerfectBot działa jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70 proc. spraw, bez angażowania człowieka.
– Do tej pory wybór chatbota sprowadzał się do dylematu: albo głupi bot, za to szybko wdrożony, albo mądry, któremu trzeba poświęcić wiele miesięcy treningu i optymalizacji. Od zawsze naszą ambicją było tworzyć chatboty, które udzielają najwięcej perfekcyjnych odpowiedzi i tym samym nie frustrują użytkowników. Teraz, w wybranych segmentach Retail & Ecommerce, jesteśmy w stanie uruchamiać mądre chatboty też szybko - komentuje Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.
Grupa K2 stawia na rozwój botów
Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada przyśpieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji.
Na początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowo powstałej spółki K2Bots.ai w której współudziałowcami są czterej założyciele - Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Artur Kończyński i Maciej Maliszewski.
Dołącz do dyskusji: PerfectBot - nowe narzędzie od K2Bots
https://binance.com/en/register?ref=21890971