Pepsi Max na Boże Narodzenie promuje nowe tradycje (wideo)
Koncern Pepsi w świątecznej kampanii Pepsi Max zachęca ludzi, by w Boże Narodzenie wypróbowali nowe świąteczne tradycje. Autorem reklam jest agencja AMV BBDO.
Najnowsza świąteczna kampanii koncernu Pepsi prowadzona jest pod hasłem „Try new traditions this Christmas”.
Reklamy #TryitLoveit zostały nakręcone w Islandii a ich bohaterem jest internauta Heidar Logi. Spot pokazuje grupę kilku mężczyzn, którzy w noc Bożego Narodzenia nie siedzą za stołem czy też nie oglądają telewizji. W tym czasie surfują na deskach podświetlanych diodami LED. Film kończy się sceną, w której wszyscy siedzą przy ognisku i popijają Pepsi Max.
Spot miał premierę w sobotę w kanale ITV. Kampania obejmuje telewizję, VOD, internet i outdoor. Partnerem kampanii jest Channel 4.
Za kreację reklam odpowiada agencja AMV BBDO, a wyprodukowała je firma Great Guns.
- Nasza letnia kampania skupiała się na idei, że ludzie uwielbiają Pepsi Max. Jako marka, która ceni to co odważne i nieoczekiwane, rozszerzamy ten pomysł na naszą świąteczną kampanię , przypominając konsumentom by przełamywali tradycję i próbowali czegoś nowego właśnie w tym świątecznym okresie, kiedy wszystko jest rutyną - wyjaśnia Mark Kirkham, szef marketingu i innowacji w PepsiCo West Europe Beverages.
Dołącz do dyskusji: Pepsi Max na Boże Narodzenie promuje nowe tradycje (wideo)
Sztuka oszukiwania, perfidii i bezczelnosci koncernu jest modelowa.