SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Payback z nowym partnerem. Punkty będzie można zbierać w sieci Carrefour

Program lojalnościowy Payback ma nowego partnera wśród sieci spożywczych - została nim firma Carrefour Polska. Zgodnie z podpisaną 29 listopada br. umową, klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli korzystać z programu Payback połączonych z funkcjonalnościami aplikacji “Mój Carrefour”.

- Partnerstwo z Payback pomoże nam w ujednoliceniu działań lojalnościowych, jako część platformy “Mój Carrefour”. To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości. Zależy nam nie tylko na utrzymywaniu atrakcyjności ofert i rozwiązań, ale również na jej podnoszeniu ze względu na dynamicznie zmieniające się środowisko, w którym klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadomi, że aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest wdrażanie działań opartych o najnowsze technologie, analizy big data wspomaganych AI - mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w sieci Carrefour Polska.

Aplikacja “Mój Carrefour” nie znika

Dzięki współpracy firm będą klienci Carrefoura mogli nie tylko oszczędzać, korzystając z ofert zniżkowych, ale także zbierać punkty wymieniane m.in. na kolejne zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i w sklepie internetowym sieci oraz u wszystkich stacjonarnych partnerów programu. 

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna, zostanie jednak ona zintegrowana z programem Payback. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do swojej karty Payback, ale również kuponów Payback czy informacji o liczbie zebranych punktów Payback itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak m.in. czytnik cen oraz Scan&Go, pozwalająca na samodzielne skanowanie zakupów w sklepie.

- Na naszej współpracy z Paybackiem skorzystają jednak nie tylko nasi klienci, ale także nasi dostawcy. Będziemy w stanie zapewnić im unikatową i kompleksową wiedzę o konsumentach, jakiej dotychczas nie mieli. Mówimy o projekcie na skalę, której w Polsce jeszcze nikt nie był w stanie zapewnić - mówi Robert Stupak.

Payback zakończył współpracę z Kauflandem

Przez pięć lat partnerem spożywczym programu Payback była sieć Kaufland, która wiosną br. zrezygnowała z dalszej współpracy. Firma, która prowadzi w Polsce ponad 240 marketów, uruchomiła własny program lojalnościowy Kaufland Card.

- Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych. Bez wątpienia pomogą nam w tym również innowacyjne narzędzia analityczne oparte m.in. na AI wykorzystywane przez nas nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych. – mówi Marcin Pilarski, managing director w Payback Polska.

Klienci Carrefour i użytkownicy Payback będą mogli skorzystać z pierwszych wspólnych ofert w połowie przyszłego roku, gdy program zostanie uruchomiony w całej Polsce.

Punkty Payback - gdzie je zbierać?

Payback pozwala na zbieranie punktów za zakupy w kinach sieci Multikino, stacjach paliw BP i kawiarniach Wild Bean Cafe, sklepach Maxi Zoo i PSB Mrówka. Placówkach CUK Ubezpieczenia, fly.pl czy Pryzmat. Jednocześnie bardzo dynamicznie rośnie korzystanie z programu w internecie, gdzie zbierać można punkty dokonane transakcje w sieciach afiliacyjnych. Dzięki temu można dostać punkty Payback za zakupy w setkach różnych e-sklepach.

Spółka Carrefour Polska w 2022 r. zwiększyła przychody o 15 proc. do 9,82 mld zł i zanotowała zysk netto na poziomie 276,6 mln zł. Firma posiada ponad 900 sklepów w formacie hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych oraz sklep internetowy. 

Spółka Loyalty Partner Polska zarządzająca programem lojalnościowym Payback w 2022 r. zwiększyła przychody o 27,3 proc. do 109,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 5,53 do 3,85 mln zł

Dołącz do dyskusji: Payback z nowym partnerem. Punkty będzie można zbierać w sieci Carrefour

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
A może zero kart i 3-5% tańsze produkty ?
10 1
odpowiedź
User
js33
Payback to trup, którego nie warto podtrzymywać przy życiu. Jeśli dalej będzie trzeba wydać miliony monet, żeby uzyskać punkty, które będzie można wymienić co najwyżej na coś wartości batonika, dla nikogo to nie będzie atrakcyjne. Payback w Polsce to mega słaby program.
12 2
odpowiedź
User
xyzz
Payback to trup, którego nie warto podtrzymywać przy życiu. Jeśli dalej będzie trzeba wydać miliony monet, żeby uzyskać punkty, które będzie można wymienić co najwyżej na coś wartości batonika, dla nikogo to nie będzie atrakcyjne. Payback w Polsce to mega słaby program.
A ja korzystam i jestem z programu zadowolona. Skad w Tobie tyle agresji? Nie chesz, nie korzystaj , nie czytaj, co za problem ludzie mają.
6 12
odpowiedź