Paulina Reiter, Mariusz Szczygieł i Adam Wajrak reklamują paywalla „Gazety Wyborczej”
Agora ruszyła z kampanią „Co oni sobie myślą?!” promującą cyfrową prenumeratę „Gazety Wyborczej”. Wystąpili w niej dziennikarze Paulina Reiter, Mariusz Szczygieł i Adam Wajrak.
W internetowych spotach dziennikarze tłumaczą, dlaczego warto płacić za dostęp do treści „Wyborczej” i korzystać z jej oferty pakietów cyfrowych. Adam Wajrak i Paulina Reiter mówią o tym, co kupują w internecie, a Mariusz Szczygieł opowiada, ile trwa napisanie reportażu.
- Poprzez działania pod hasłem „Co oni sobie myślą?!”, niekonwencjonalną i naszym zdaniem zabawną kampanię chcemy zwrócić uwagę czytelników na to, że „Wyborcza” ma im wiele do zaoferowania i dlatego płacenie za dostęp do treści jest uzasadnione. Kampania jest jednym z działań marketingowych związanych z promocją wprowadzonych przez nas pakietów cyfrowych „Wyborczej”. Ma też na celu umacnianie pozycji serwisu Wyborcza.pl - mówi Bartosz Załęcki, dyrektor marketingu i strategii marki „Gazety Wyborczej”.
>>> Przez paywall czołowe serwisy „Gazety Wyborczej” w dół o ponad 10 proc.
Na potrzeby kampanii uruchomiono stronę internetową CoOniSobieMysla.pl. Przedstawia ona sylwetki najpopularniejszych dziennikarzy „GW” (m.in. Krzysztofa Vargi, Macieja Samcika czy Pawła Wrońskiego) oraz można tam przeczytać ich artykuły. Czytelnicy mogą także zapoznać się z ofertą prenumeraty cyfrowej i znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z subskrypcją pakietów.
Kampania „Co oni sobie myślą?!” obejmuje tylko internet - reklamy będą emitowane w serwisach Agory, serwisach grupy Allegro oraz w sieciach zasięgowych. Będzie je także można obejrzeć na YouTube.
Kreację kampanii stworzyła i spoty wyprodukowała agencja Lowe Warsaw. Planowaniem mediów zajął się Starlink oraz dział marketingu „Gazety Wyborczej”.
Przypomnijmy, że płatny dostęp treści w serwisach „Gazety Wyborczej” wystartował w lutym br. Użytkownik może przeczytać za darmo tylko 10 artykułów w miesiącu. Po wyczerpaniu limitu proponowany jest mu zakup jednego z trzech pakietów: „Wyborcza” w cenie 17,99 zł, „Wyborcza Plus” za 29,99 zł lub o 10 zł droższego pakietu „Wyborcza Premium” (więcej na ten temat).
Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 176 884 egz. (zobacz dane).
Dołącz do dyskusji: Paulina Reiter, Mariusz Szczygieł i Adam Wajrak reklamują paywalla „Gazety Wyborczej”