Patricia Smoleń dyrektorką influencer marketingu & relations w Warsaw Creatives
Patricia Smoleń awansowała na stanowisko director of influencer marketing&relations w agencji Warsaw Creatives.
Agencja Warsaw Creatives rozszerza swoją ofertę o kompleksowe usługi w obszarze influencer marketingu. Na czele nowego zespołu obsługującego niezależne projekty w zakresie influencer marketingu stanęła Patricia Smoleń.
- To co wyróżnia nasze podejście do influencer marketingu to świadomość ekonomii twórców, dzięki czemu wspólnie z nimi wypracowujemy propozycje, które wpisują się w strategię klienta ale też są bliskie wartościom i wizerunkowi samego twórcy. De facto wdrażamy ideę Influencer Relations, bo to od naszych wypracowanych relacji zależy sukces kampanii. Wierzymy, że influencerzy to więcej niż liczba followersów, co pozycjonuje nas w ich oczach jako partnerów na długo. Wokół nas jest wiele osób, dla których współpraca z Warsaw Creatives to ogromna wartość - mówi Smoleń.
Patricia Smoleń ma ponad 8 letnie doświadczenie w influencer marketingu, a jej portfolio obejmuje międzynarodowe kampanie dla globalnych marek, takich jak CATRICE, Starbucks, Zalando.
Przed dołączeniem do zespołu Warsaw Creatives, pracowała jako campaign director w indaHash, międzynarodowej platformie technologicznej, świadczącej usługi z zakresu influencer marketingu na 115 rynkach, gdzie była odpowiedzialna za zbudowanie zespołów odpowiedzialnych za kompleksową obsługę kampanii influencer marketingowych, w tym między innymi w Europie (DACH i CEE), Azji i Pacyfiku (APAC), Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej (MENA) oraz Stanach Zjednoczonych (USA) i wdrożenie strategii współpracy z twórcami.
Dołącz do dyskusji: Patricia Smoleń dyrektorką influencer marketingu & relations w Warsaw Creatives