Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna
Agencja Partner of Promotion miała na koniec 2019 roku 44,7 mln zł przychodów, które wzrosły w porównaniu z 2018 rokiem o 5,5 proc. Zarząd agencji twierdzi, że spółka w początkowym okresie kryzysu spowodowanego pandemią COVID-19 nie odnotowała znaczących strat i nie przewiduje pogorszenia sytuacji ekonomicznej w najbliższym czasie.
Przychody agencji Partner of Promotion wzrosły w 2019 roku o 5,5 proc. w porównaniu z 2018 rokiem, z 42,4 mln zł do 44,7 mln zł.
W omawianym okresie zwiększeniu uległy koszty z działalności operacyjnej - o 4,6 proc., do 43,3 mln zł. Najwięcej spółka wydała na tzw. usługi obce - 39,8 mln zł (wobec 37,9 mln zł rok wcześniej). Na wynagrodzenia przeznaczyła z kolei 2,3 mln zł, czyli ok. 100 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętne zatrudnienie w agencji zmalało z 36 do 35 osób.
Wzrosło wynagrodzenie zarządu, w którym zasiadają Paweł Trochimiuk jako prezes i Anna Hahn-Leśniewska jako wiceprezes.
W ostatnim czasie do grona klientów obsługiwanych przez Partner of Promotion dołączyły: Iga Świątek, Krajowa Rada Drobiarstwa, Medisept, Polregio, Business and Science Poland.
Wśród klientów, które agencja obsługuje na stałe są m.in. Procter&Gamble, Ghelamco, Mercedes-Benz Warszawa, Oshee Polska.
W ub.r. zysk ze sprzedaży wzrósł z 1,03 mln zł (2018 rok) do 1,4 mln zł (2019 rok). Zysk z działalności operacyjnej - z 1,03 mln zł do 1,6 mln zł, a zysk brutto - z 1,2 mln zł do 1,3 mln zł.
Spółka zamknęła 2019 rok zyskiem w wysokości 1,03 mln zł (wobec 943,6 tys. zł rok wcześniej). 700 tys. zł zostanie wypłacone wspólnikom, którymi są Paweł Trochimiuk (99 proc.) i Jan Trochimiuk (1 proc.). Pozostałe ok. 300 tys. zł zostanie przeznaczone na kapitał zapasowy.
W pandemii sytuacja stabilna
W złożonym do KRS sprawozdaniu finansowym zarząd Partner of Promotion informuje, że nie przewiduje w 2020 roku zagrożeń dla działalności spółki i ocenia ryzyko ewentualnych niekorzystnych zmian na rynku jako niewielkie. "W związku z intensywnymi działaniami związanymi z dotarciem do nowych klientów, zarząd ocenia perspektywę dalszego funkcjonowania spółki jako pomyślną i będzie kontynuował działania prowadzące do zwiększenia przychodów oraz majątku spółki. Mimo panującej pandemii COVID-19, która dotyka większości sektorów polskiej gospodarki, branża public relations pozostaje stabilna. W początkowym okresie kryzysu Spółka nie odnotowała znaczących strat. W związku z tym zarząd w nadchodzących miesiącach nie przewiduje pogorszenia sytuacji ekonomicznej spółki" - napisano w sprawozdaniu.
Zarząd w następnych latach zamierza kontynuować dotychczasową politykę rozwoju firmy w zakresie poszerzania swoich usług, jak i wzrostu przychodów i zysków. Spółka koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów poprzez stały udział w przetargach.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna