SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg spółki Enea w zakresie świadczenia usług marketingu sponsoringowego. Swoją ofertę wyceniła na ponad 2 mln zł, z czego jej prowizja została ustalona na 61,5 tys. zł.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Przetarg na wybór agencji marketingu sponsoringowego trwał od sierpnia ub.r. Oferty w nim złożyło w sumie sześć firm: Partner of Promotion, Todo Jakub Kawa, One Sport, Jet Events, Kiwigroup i Havas Media. Do finału przetargu zakwalifikowały się trzy pierwsze: Partner of Promotion, Todo i One Sport. Oferty Jet Events i Kiwigroup zostały odrzucone, a Havas Media zostało wykluczone z postępowania.

Spółka Enea zdecydowała się na wybór oferty złożonej przez Partner of Promotion z zaproponowaną ceną 2 046 740,91 zł, z czego prowizja dla agencji wynosi 61,5 tys. zł. Havas Media zaproponował kwotę 2,51 mln zł (w tym 184,5 tys. zł prowizji dla agencji), Todo - 2,43 mln zł (123 tys. zł prowizji), One Sport - 3,81 mln zł (615 tys. zł prowizji), Jet Events - 2,98 mln zł (307,5 tys. zł prowizji), Kiwigroup - 3,66 mln zł (358,5 tys. zł prowizji). Budżet, jaki zamierzała przeznaczyć na sponsoring i współpracę z agencją spółka wynosił łącznie wstępnie 8,61 mln zł.

Partner of Promotion będzie pracować dla Enei przez 18 miesięcy. Agencja będzie we współpracy ze spółką realizować strategię działań sponsoringowych w zakresie sportu profesjonalnego i amatorskiego oraz kultury i sztuki. Będzie też odpowiedzialna za branding wydarzeń z udziałem Enea SA, konferencji prasowych, stoisk targowych itp.

Enea angażuje się rocznie od 25 do 35 projektów sponsoringowych, które można podzielić według zasięgu na: ogólnopolskie (8-12 projektów) i projekty celowe, w szczególności na terenie działania obszaru sprzedaży dystrybucyjnej (15-25 projektów).

W 2017 roku Enea została sponsorem m.in. takich klubów sportowych jak PTPS Piła, AZS Poznań, Astoria Bydgoszcz, Stelmet Zielona Góra, Energetyk Poznań. Spółka sponsorowała takie imprezy sportowe i zawody jak m.in. Enea 5150 Warsaw Triathlon, Enea 71.3 Ironman Gdynia, Enea Bydgoszcz Triathlon i Drużynowy Puchar Świata na żużlu. W zakresie kultury jest sponsorem Teatru Wielkiego w Poznaniu, Opery na Zamku w Szczecinie, Filharmonii Zielonogórskiej, Enter Enea Festival, Enea Spring Break, Plenerowe widowisko Orzeł i Krzyż i Lubuskie Lato Filmowe.

Aktualnie spółka prowadzi przetarg na wybór agencji do obsługi w mediach społecznościowych. Firmie, która będzie pracować dla niej w tym zakresie przez rok zapłaci 345 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl