Partner of Promotion i Media Group wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego
Agencja Partner of Promotion wspólnie z Media Group wygrały w przetargu Urzędu Transportu Kolejowego na obsługę kampanii "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei". Pokonały w nim m.in. Sigmę Bis, Mastermind Media i ClickAd Interactive.
Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Media Group wygrało przetarg UTK na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej w ramach projektu "Bezpiecznie kolej - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei".
Złożyło ofertę z ceną 736,5 tys. zł.
Agencje te pokonały w przetargu takie firmy marketingowe, jak Mastermind Media (oferta z ceną 1,2 mln zł), Effective Media Solutions (853,5 tys. zł), Five Media (969,2 tys. zł), Sigma Bis (770,8 tys. zł), Personal PR z ClickAd Interactive (941,3 tys. zł).
Będą pracować dla UTK do końca tego roku.
Kampania ma obejmować emisję spotów w stacjach radiowych oraz działania w internecie, w tym emisję spotów przy filmach i aktywności w social mediach: na Facebooku, Instagramie.
Będą odpowiedzialne m.in. za opracowanie koncepcji i przygotowanie kampanii medialnej, uwzględniającej przekazane przez UTK spoty reklamowe i odcinki filmu edukacyjno-informacyjnego oraz wybrane narzędzia komunikacyjne: działania w radiu, w internecie i mediach społecznościowych, strategię i plan realizacji kampanii banerowej, strategię i plan realizacji działań public relations, a także produkcję materiałów niezbędnych do realizacji działań w ramach kampanii.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Media Group wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego