Paprocki Brzozowski odświeża logo, w kampanii Paulina Krupińska
Po 20 latach od pojawienia się na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć logo.
Aktualny podpis projektantów jest znacznie bardziej przestrzenny i czytelny, ale przede wszystkim wzbogacony o sygnet, element wizualny, który ma symbolizować nie tylko doskonałą współpracę duetu, ale też ich sposób patrzenia na kobietę jako główną inspirację. Za projekt nowego logo marki odpowiada grafik Michał Łojewski.
Do udziału w sesji zdjęciowej, łączącej komunikację rebrandingową oraz premierę nowej kolekcji, dedykowanej sezonowi jesień-zima 2022/2023, Mariusz i Marcin zaprosili Paulinę Krupińską, modelkę i prowadzącą "Dzień dobry TVN". Sesja odbyła się we wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol.
Na górze: nowe logo Paprocki&Brzozowski, na dole poprzednia wersja
- Z pewnością nasz logotyp wymagał rozświetlenia i unowocześnienia – powtarzają zgodnie projektanci i dodają – ale główna motywacja jest związana z pewną zawodową dojrzałością.
Dołącz do dyskusji: Paprocki Brzozowski odświeża logo, w kampanii Paulina Krupińska