Paolo Stucchi nowym dyrektorem generalnym ds. mediów w Dentsu w regionie EMEA
Sieć Dentsu mianowała Paolo Stucchi na szefa działu mediów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Zastąpi on Thomasa Le Thierry'ego, który zostanie doradcą klienta w regionie.
Paolo Stucchi nadzorując zespół ds. mediów, będzie odpowiedzialny za kierowanie tysiącami ekspertów w sieci Dentsu.
Stucchi pełnił wcześniej funkcje kierownicze jako dyrektor generalny i prezes agencji Vizeum we Włoszech oraz dyrektor ds. strategii w Dentsu we Włoszech.
Le Thierry, współzałożyciel agencji medialnej Vizeum, przejdzie na stanowisko doradcy klienta w regionie EMEA, po spędzeniu 25 lat pracy w Dentsu, a do kierowania działem mediów został powołany dopiero w styczniu 2020 r.
Jego zadaniem będzie kierowanie relacjami z kluczowymi klientami w regionie oraz współpraca z nimi w celu opracowywania i dostarczania skutecznych strategii medialnych przy jednoczesnym wspieraniu ich planów rozwoju biznesowego.
Zmiany nastąpiły po wprowadzeniu przez Dentsu na początku roku nowego modelu biznesowego, który połączył japońskie i międzynarodowe spółki w ramach zjednoczonej struktury przywódczej kierowanej przez prezesa i dyrektora generalnego Hiroshi Igarashi.
- Gdy wkraczamy w rok 2023 i poruszamy się po zmieniającym się krajobrazie biznesowym i konsumenckim, konieczne jest dalsze rozwijanie naszych usług medialnych równolegle z naszą CXM i ofertą kreatywną, aby wspierać zmieniające się potrzeby naszych klientów - powiedział Giulio Malegori, dyrektor generalny Dentsu EMEA. - Te strategiczne nominacje zapewniają ciągłość dzięki wysoce doświadczonemu kierownictwu mediów w regionie EMEA, które będzie miało fundamentalne znaczenie dla partnerskiej współpracy z naszymi klientami.
Dołącz do dyskusji: Paolo Stucchi nowym dyrektorem generalnym ds. mediów w Dentsu w regionie EMEA