SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 Create wspiera kampanię społeczną na rzecz pomocy uchodźcom

Agencja K2 Create (Grupa K2) przygotowała kreację do kampanii „Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić”, wzywającej władze kraju do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy wschodniej. W akcję zaangażowało się kilkanaście organizacji o różnym profilu działalności.

Kampania ma za zadanie pokazać, że niezależnie od tego, jak oceniane jest podłoże kryzysu na granicy, najważniejsze jest ratowanie ludzkiego zdrowia i życia. Celem działań jest zmobilizowanie rządu do pilnego zorganizowania profesjonalnej pomocy medycznej i humanitarnej w strefie stanu wyjątkowego.

Organizatorami akcji są Polska Akcja Humanitarna, Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca, Rodziny bez Granic, Medycy na Granicy, Klub Inteligencji Katolickiej, Sant’Egidio, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Polskie Forum Migracyjne, Strefa Wolno-Słowa, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej, Grupa Granica i Fundacja Ocalenie. Wszystkie deklarują natychmiastową gotowość do działania w celu realizacji postulatów.

– Chcielibyśmy, żeby przygotowana przez nas kreacja skłoniła odbiorców do refleksji, że po drugiej stronie granicy stoi człowiek, taki jak my. Żeby zmotywowała rządzących do działania, zwiększyła chęć udzielenia pomocy ludziom, którzy znaleźli się w śmiertelnym niebezpieczeństwie – mówi Danuta Olczyk, senior project manager w K2 Create.

W ramach kampanii prowadzone na nośnikach w całej Polsce, K2 Create przygotowało kreację wraz z hasłem. Przedstawia ona rodzinę migrantów w lesie i odnośnik do strony internetowej ze szczegółami akcji. W kreacji wykorzystano zdjęcie Elizy Kowalczyk.

Dołącz do dyskusji: K2 Create wspiera kampanię społeczną na rzecz pomocy uchodźcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl