Osioł reklamuje Salami od Spomleku
Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wystartowała z drugą częścią kampanii, która podkreśla kolejne wyróżnienie znakiem Jakość Tradycja dla sera Salami produkowanego przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek.
bg agencja BeDigital przygotowała kampanię outdoorową, w której marka za pośrednictwem osła informowała o wyróżnieniu znakiem Jakość Tradycja.
Drugi etap otwiera spot, stanowiący rozwinięcie przekazu widocznego na billboardach. Wideo można zobaczyć w kinach studyjnych i nośnikach digitalowych, takich jak: platformy VOD, YouTube, Facebook oraz Instagram. Ponadto w styczniu kampania ruszyła na rynku czeskim.
W spocie nawiązano do natury, ale w dość przewrotny sposób. W przeciwieństwie do kampanii z poprzednich lat, gdzie Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek stawiała na krowy, tym razem głównym bohaterem jest sympatyczny osiołek, a motywem przewodnim jest stereotypowe skojarzenie osła z salami (prawdziwe salami produkowane jest wyłącznie z osła). Za koncepcję, produkcję oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowo-mediowa BeDigital.
Dołącz do dyskusji: Osioł reklamuje Salami od Spomleku