Orbit promuje akcję „Chroń dziecięce uśmiechy” (wideo)
Wrigley Poland, producent gum do żucia Orbit, rozpoczyna kampanię promującą program edukacyjny „Chroń dziecięce uśmiechy”. Akcję w mediach przygotowały firmy BBDO Warszawa i Mediacom Warszawa.
W ramach kampanii program „Chroń dziecięce uśmiechy” od początku czerwca do końca lipca 1 proc. wpływów ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit zostanie przeznaczone na wsparcie tej inicjatywy. Sam program zacznie się we wrześniu - dzieci w wieku 6-12 lat z najbiedniejszych województw w Polsce (lubelskiego, warmińsko-mazurskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i opolskiego) będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych. Dodatkowo, dzięki współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, w wybranych szkołach podstawowych w całej Polsce zostaną przeprowadzone lekcje edukacyjne pokazujące dzieciom, jak skutecznie dbać o swoje zęby.
O tym, że Orbit wspiera program „Chroń dziecięce uśmiechy”, w czerwcu i lipcu będą informować reklamy w telewizji (zmodyfikowany spot z Antonio Banderasem emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), internecie (spot i banery, serwis mojorbit.pl) oraz sklepach (branding opakowań).
Kreację kampanii (także stronę mojorbit.pl) przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Orbit promuje akcję „Chroń dziecięce uśmiechy” (wideo)