Robert Moreń odpowiada za komunikację korporacyjną w Mars Wrigley
Do zespołu koncernu FMCG Mars Wrigley dołączył Robert Moreń, w roli corporate affairs director na Polskę.
Robert Moreń został członkiem zespołu zarządzającego Mars Wrigley Poland. Do jego głównych zadań należą rozwój i realizacja globalnych i regionalnych strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w obszarze brand PR, public affairs, consumer care i ESG.
Odpowiada też za reprezentowanie Mars Wrigley Poland w relacjach z kluczowymi stowarzyszeniami biznesowymi: Polską Federacją Producentów Żywności (PFPŻ) oraz Stowarzyszeniem Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych.
Robert Moreń w ostatnich latach współpracował jako konsultant biznesowy współpracujący z branżą start-upów. W swojej karierze doświadczenie zdobywał także w Grupie Assay, MoneyGram. Był także dyrektorem komunikacji Benefit Systems, dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej w PLL LOT, rzecznikiem prasowym i dyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej Banku Pekao SA.
W przeszłości pracował jako dziennikarz, m.in. w tygodniku „Spotkania”, w „Życiu Warszawy”, „Polityce” oraz „USA Today”. Był reporterem „Faktów” TVN. Jest absolwentem studiów geograficznych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada również dyplom Mass Communications z Oklahoma State University. Wykładowca Uniwersytetu SWPS.
Robert Moreń za Beatę Rożek
Robert Moreń zastąpił na stanowisku Beatę Rożek, która awansowała do globalnych struktur Mars w segmencie Petcare, gdzie objęła stanowisko global head of external communications and content. W globalnym zespole corporate affairs Mars Petcare wspiera tworzenie spójnej komunikacji, budującej reputację marki. W nowej roli odpowiada za prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, planowanie i realizowanie działań z obszaru visible Leadership, relacje z mediami oraz kampanie społeczne. Ściśle współpracuje z globalnymi zespołami strategicznej komunikacji biznesowej, public affairs i komunikacji zewnętrznej.
Beata Rożek ma ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w obszarze komunikacji zewnętrznej i spraw korporacyjnych, komunikacji wewnętrznej, zrównoważonego rozwoju, public affairs i komunikacji kryzysowej w różnych branżach, w tym FMCG oraz handlu. Pracowała m.in. w Tesco, Danone (Żywiec Zdrój) i Ahold. Do Mars dołączyła w 2018 roku jako dyrektorka ds. korporacyjnych oraz członkini zespołu zarządzającego Mars Wrigley Polska.
Informację podaliśmy po raz pierwszy 8.12.
Dołącz do dyskusji: Robert Moreń odpowiada za komunikację korporacyjną w Mars Wrigley