W reklamie Oranżady Hellena Święty Mikołaj zamiast Kuby Wojewódzkiego
W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Oranżady Hellena (produkowanej przez Colian) kolejny raz nie występuje Kuba Wojewódzki. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grandesi, Studio35, ZtudioiBurza i Inititive Warszawa.
Kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest Święty Mikołaj, towarzyszy bożonarodzeniowej loterii promującej Oranżadę Hellena. W ramach akcji należy kupić butelkę dowolnego napoju tej marki, zachować paragon, a zakup zarejestrować na stronie Loteriaoranzada.pl.
Do wylosowania są hulajnogi elektryczne, smartwatche i telewizory, a w finale - samochód Fiat 500. Loteria potrwa do 24 grudnia, za jej realizacę odpowiada Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.
Kuba Wojewódzki także pod koniec ub.r. nie pojawił się w bożonarodzeniowej kampanii Oranżady Hellena. Ambasadorem reklamowym marki jest od siedmiu lat, w reklamach z wiosny 2018 roku pojawili się także Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Michał Szpak, Patrycja Markowska i Patricia Kazadi.
Natomiast latem br. Wojewódzki reklamował m.in. wariant Oranżady Hellena bez cukru.
Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Grandesi. Spot wyreżyserował Paweł Łukomski, zdjęcia wykonał Daniel Korzewa, produkcją zajęła się Magda Wierzchosławska, a postprodukcją - STtudio35, Łukasz Tatarek i ZtudioiBurza. Za planowanie i zakup mediów dla firmy Colian odpowiada agencja Inititive Warszawa.
Dołącz do dyskusji: W reklamie Oranżady Hellena Święty Mikołaj zamiast Kuby Wojewódzkiego