SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, Gong i SalesTube

Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja Gong. 

Orange Flex w swojej najnowszej kampanii po raz kolejny zachęca, by odłożyć natłok myśli na bok oraz uciszyć swojego wewnętrznego krytyka, ponieważ, każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Jest to kontynuacja komunikacji „Orange Flex wystarczy”, z którą  marka wystartowała w marcu br. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Gong, która przygotowała kreacje wykorzystane w kampanii oferty Orange Flex.

Strategia mediowa przygotowana jest pod maksymalizację dotarcia i zbudowania świadomości oferty wśród młodych. W kampanii główny nacisk położony został na spot video, który wykorzystywany został w kampanii na platformach YouTube oraz TikTok. Ponadto realizowane są działania display, programmatic, programmatic audio, działania afiliacyjne, SEM oraz OOH. Działania Paid Social realizowane są in house przez klienta. 

 

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One) we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One), a za platformę komunikacji odpowiada agencja GONG. Agencje Group One pracują w modelu House of Communication łącząc kompetencje mediowe i kreatywne pod jednym dachem.

Dołącz do dyskusji: Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, Gong i SalesTube

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xxx
Dostaniesz 30 zł, które wykorzystasz na Flexa lub zwrócisz sobie na kartę. Pobierz apkę, zarejestruj się, wpisz kod PATRYKF7LS przed wyborem metody płatności i aktywuj Plan.
odpowiedź