Opowieść o dębie reklamuje piwo Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)
Pod hasłem „Świeże z natury” wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej piwa Kasztelan Niepasteryzowane (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, PHD Media Direction i MSL Group.
W nowym spocie Kasztelana Niepasteryzowanego bohaterzy pijąc to piwo, opowiadają o kasztelanie, który przed wiekami zasadził dąb rosnący nieopodal. - Jest to kontynuacja naszej kampanii, w której podkreślamy naturalne walory Kasztelana Niepasteryzowanego - mówi Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Poprzednia reklama z tego cyklu była emitowana latem ub.r. (obejrzyj ją).
Nowy spot będzie nadawany do końca sierpnia br. m.in. w stacjach z oferty TVP, TVN i Polsatu.
Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja MSL Group.
Dołącz do dyskusji: Opowieść o dębie reklamuje piwo Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)