Opole szuka agencji, która opracuje jego strategię promocji na 5 lat
Wydział Promocji Miasta Opole zaprosił agencje do składania ofert na opracowanie strategii promocji marki tego miasta na lata 2017-2022.
Władze Opola oczekują, że opracowania strategia promocji miasta będzie zawierać kompleksowe metody i narzędzia marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji kulturalnej, gospodarczej, sportowej i turystycznej.
Wybrana agencja zajmie się weryfikacją obecnego wizerunku marki Opole, zanalizuje i oceni potencjał marketingowy miasta, stworzy rekomendacje dotyczące docelowego pozycjonowania wizerunku marki miasta oraz zidentyfikuje grupy docelowe działań promocyjnych.
W proces tworzenia strategii mają zostać zaangażowani: mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji pozarządowych oraz inne podmioty mające wpływ na rozwój Opola.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 11 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Opole szuka agencji, która opracuje jego strategię promocji na 5 lat