Onet, Gazeta.pl i Demotywatory w kampanii zaginionych dzieci
W internecie ruszyła kampania informująca o zaginionych dzieciach. Akcję - opartą na mechanizmie stron 404 - fundacja Itaka realizuje wspólnie z serwisami Onet, Gazeta.pl, Zumi.pl, Demotywatory.pl, NetSprint i Adkontekst.pl.
Przekazy z kampanii fundacji Itaka wyświetlane są na tzw. stronach 404, czyli witrynach otwierających się w sytuacji, gdy pod adresem wpisanym przez internautem nie ma określonych treści. Wtedy oprócz komunikatu „nie odnaleziono strony…” pojawia się tekst: zachęcający do pomocy w poszukiwaniu zaginionych dzieci wraz ze zdjęciami konkretnych zaginionych oraz linkiem do serwisu zaginieni.pl.
- Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę na problem zaginięć w Polsce oraz zachęcić internautów do wsparcia naszych działań. Kluczowe dla poszukiwań jest jak najszybsze rozpowszechnienie wizerunku osoby zaginionej, co umożliwia właśnie internet - uzasadnia Anna Dziurka, prezes fundacji Itaka. - W przypadku Onetu czy Gazeta.pl strony 404 to setki tysięcy wyświetleń komunikatu miesięcznie - dodaje Jacek Karaszewski, szef agencji Max Weber, która przygotowała i realizuje akcję.
Kampania - zaplanowana z różnym nasileniem do końca kwietnia - obejmuje serwisy Onet, Gazeta.pl, Zumi.pl, Demotywatory.pl, NetSprint.pl, NetSprint.eu i Adkontekst.pl. Ponadto działania fundacji Itaka będą promowane w sieci Adkontekst. Do akcji mogą się przyłączać kolejne zainteresowane witryny.
Dołącz do dyskusji: Onet, Gazeta.pl i Demotywatory w kampanii zaginionych dzieci