Olmeka obsłuży reklamowo PPL Porty Lotnicze
Agencja reklamowa Olmeka wygrała przetarg na bieżącą obsługę reklamową Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”. Dla firmy pracować będzie do marca 2020 roku.
Umowa pomiędzy PPL i Olmeką dotyczy bieżącej obsługi reklamowej PPL, w tym m.in. projektowania materiałów reklamowych, wsparcia w realizacji akcji promocyjnych, projektowania materiałów promocyjnych B2B itp.
Wcześniej agencja Olmeka współpracowała z PPL, na zasadach projektowych, m.in. w działaniach związanych z projektowaniem katalogów i materiałów wizerunkowych B2B, działaniach BTL (np. brandowanie kiosków dla pasażerów), a także z zakresu Employer Branding (np. materiały na potrzeby kampanii rekrutacyjnej OOH i BTL) i projektowania materiałów dot. strefy VIP Line (m.in. sesja zdjęciowa i przygotowanie materiałów promocyjnych)
PPL nie podaje liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.
W gronie klientów agencji Olmeka są m.in. takie marki, jak Total, Soplica, Budimex, Atlantic, Bols, BZ WBK, Empik, Nestle, Sobieski, Volvo czy Żubrówka.
Dołącz do dyskusji: Olmeka obsłuży reklamowo PPL Porty Lotnicze