SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olive media odpowiada za rebranding kosmetyków Fergio Bellaro

Agencja Olive media przeprowadziła proces rebrandingu dla Fergio Bellaro, polskiej marki kosmetyków naturalnych do pielęgnacji włosów, ciała, twarzy oraz produktów SPA. Zespół specjalistów opracował także nową strategię komunikacji i dba o obecność marki w mediach społecznościowych.

Po kilkuletniej obecności na sklepowych półkach polska marka kosmetyczna Fergio Bellaro postawiła na zmianę designu etykiet produktowych, powierzając to zadanie agencji Olive media. Efektem współpracy jest wypracowanie nowego logo oraz odmienione etykiety, oparte na nowoczesnej stylistyce, przyciągające uwagę oryginalnymi połączeniami barw.

- Agencja Olive media pomogła nam stworzyć dopasowany do współczesnych trendów wizerunek marki. Wspólnie odmieniliśmy estetykę naszych produktów, a poprzez aktywne działania online, wyraźnie zwiększyliśmy naszą obecność w internecie - przyznaje Krystyna Broniek, eksport director w firmie New Anna Cosmetics.

Oprócz prac designerskich i graficznych, zespół social media agencji opracował szczegółowy content plan, aby zapewnić widoczność Fergio Bellaro w mediach społecznościowych. 

Dołącz do dyskusji: Olive media odpowiada za rebranding kosmetyków Fergio Bellaro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl