Izak, Pasha i Nervarien w promocji Old Spice z Dogry.pl (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa dezodorantów Old Spice (produkowanych przez Procter&Gamble), której bohaterami są zajmujący się grami wideo influencerzy Izak, Pasha i Nervarien. Akcja wspiera promocję realizowaną wspólnie z serwisem Dogry.pl.
W ramach promocji należy po zakupie produktów Old Spice zachować potwierdzający to paragon i wgrać na stronie Dogry.pl. Po weryfikacja paragonu każda złotówka wydana na te produkty daje 10 pkt w tym serwisie. Można je wymieniać na różne produkty i usługi
Akcja ruszyła w połowie października i potrwa do końca marca lub do wyczerpania puli 2,49 mln pkt na Dogry.pl. Za organizację akcji odpowiada agencja Gamekit.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa, której bohaterami są influencerzy Izak, Pasha i Nervarien zajmujący się grami wideo. W spotach występują razem z niedźwiedziami, nowa reklama nawiązuje do walentynek i promuje sztyft Old Spice Captain.
Poprzednia duża kampania Old Spice’a była realizowana latem ub.r. pod hasłem „Randka w ciepło”. Wspólnie z modelem Isaiahem Mustafą, od wielu lat występującym w globalnych reklamach tej marki, wystąpił Filip Chajzer.
Za obsługę reklamową marki Old Spice w Polsce odpowiadają agencja Saatchi&Saatchi IS (kreacja reklam) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Izak, Pasha i Nervarien w promocji Old Spice z Dogry.pl (wideo)