TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 we wrześniu, Nick Jr awansował na podium
Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych we wrześniu br. w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogło Top Kids Jr, a najwięcej straciło Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce we wrześniu 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem września 2020 roku zmniejszył się o 21,31 proc. i wyniósł 7,25 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,30 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z czwartego na drugie miejsce awansował Nick Jr, którego udział zmalał o 25,89 proc. do 4,15 proc.
Podium uzupełnia Cartoon Network, którego udział wzrósł o 7,75 proc. do 3,91 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Top Kids Jr, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 104,76 proc. do 0,22 proc. Stacja w zestawieniu była piętnasta.
Z kolei najbardziej - o 90,38 proc. - spadł wynik Da Vinci (do 0,01 proc. udziału). Kanał w rankingu spadł z lokaty 16. na 18.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem we wrześniu 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,71 proc. Zmniejszył się o 29,32 proc.
Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,38 proc. udziału (w dół o 14,57 proc.).
Podium, z wynikiem na poziomie 0,34 proc. (wzrost o 11,11 proc.), uzupełnia Disney Junior. Kanał przed rokiem był czwarty.
Dołącz do dyskusji: TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 we wrześniu, Nick Jr awansował na podium