SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta awansowała na podium. Udział TVN Style spadł o 38 proc.

W kwietniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E! Entertainment, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play „Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w kwietniu 2023 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2022 roku wynik zwiększył się o 18,52 proc. Stacja awansowała z drugiej lokaty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,46 proc. (wzrost o 35,29 proc.).

TVP Kobieta na podium

Podium, z udziałem wynoszącym 0,36 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z piątej lokaty. Wynik kanału zwiększył się o 44 proc.

Z miejsca pierwszego na piąte spadło TVN Style, które odnotowało największy spadek w zestawieniu - o 38 proc. do 0,31 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E! Entertainment, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 100 proc. do 0,04 proc.

Polsat Play wyprzedził TVN Style także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja nowego lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play, który awansował z miejsca drugiego. Jego udział wyniósł 0,62 proc., po wzroście o 6,90 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem kwietnia 2022 roku wzrósł o 10,81 proc. do 0,41 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 42,19 proc. do 0,37 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mógł tutaj kanał E! Entertainment. Udział stacji zwiększył się o 250 proc. do 0,07 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta awansowała na podium. Udział TVN Style spadł o 38 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
"Udział TVN Style spadł o 38 proc."
Czemu to zdanie nie jest jako pierwsze w tytule?
13 5
odpowiedź
User
barbara
Dlaczego TVN Style wrzucili gdzieś daleko ? Kiedyś chętnie oglądałam, ale skakanie po kanałach żeby znaleźć program jest denerwujące. Zmieńcie kanał to będzie więcej widzów.
7 4
odpowiedź