TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu, Canal+ Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w kwietniu 2023 roku wyniósł 1,69 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 3,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,24 proc., po wzroście o 5,08 proc.
Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,54 proc. (w dół o 3,57 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.
Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 25. na 23. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. Kanał spadł z pozycji 25. na 26. (ostatnią).
Rynek kanałów filmowo-serialowych na stabilnym poziomie
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,91 proc. Względem kwietnia 2022 roku wzrost wyniósł 0,11 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,77 proc. (wzrost o 3,51 proc.).
Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,16 proc. udziału; w dół o 3,33 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,63 proc.; - 10 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 175 proc. do 0,11 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu także najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 75 proc. do 0,01 proc. udziału.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,5 proc. (spadek o 5,51 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu, Canal+ Family zyskał najwięcej