SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Big Music Quiz” ogląda 1,6 mln widzów w TVP2. Od kwietnia program przeniesiony do TVP1

Prowadzony przez Sławomira Zapałę nowy program „Big Music Quiz” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,60 mln widzów. Produkcja daje TVP2 czwarte miejsce w rynku w 4+ i trzecie w grupie komercyjnej 16-49. Od kwietnia teleturniej będzie pokazywany w TVP1.

Nowe muzyczne show „Big Music Quiz” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 11 marca br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 9,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył pierwszy odcinek nowej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,03 mln oglądających. Drugi odcinek obejrzało 1,37 mln osób, a trzeci - 1,41 mln.

TVP2 w paśmie nadawania nowego show zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, który emitując wtedy gł. „Blondynkę” i „Wojenne dziewczyny”, osiąga 14,73 proc. udziału. Drugi jest Polsat („W rytmie serca”; 12,63 proc.), a trzecia - TVN („MasterChef Junior”; 10,20 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Dwójka jest trzecia, a w grupie 16-59 - czwarta.

Jak już informowaliśmy od 6 kwietnia show będzie pokazywany w TVP1 w piątki o godz. 21:30. Natomiast w niedziele w TVP2 po godz. 20 będą emitowane filmy.

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych.

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Big Music Quiz” ogląda 1,6 mln widzów w TVP2. Od kwietnia program przeniesiony do TVP1

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bardzo "skutecznie" stąd wyrzucony
Kanały TVP nie muszą zajmować pierwszego miejsca w wynikach oglądalności. Wiadomo, że największą popularnością widzów cieszą się proste, przaśne programy niewymagające jakiegokolwiek wysiłku intelektualnego (takie mamy czasy i takie mamy społeczeństwo) i takie programy są chętnie nadawane przez Polsat i TVN (bo masowa widownia oznacza duże zyski z reklam), ale TVP ma do spełnienia misję i należy chwalić TVP, kiedy oferuje coś choć trochę ambitniejszego niż Polsatowskie i Tefałenowskie gnioty. Telewizja publiczna dostaje abonament (niestety od niewielkiej części społeczeństwa, bo obowiązek płacenia jest tylko na papierze i w praktyce ściągalność jest do kitu, ale jakiś tam ten abonament jest), więc może sobie pozwolić na trochę niższą oglądalność, trochę mniejsze zyski z reklam i w ogóle.

PS. To napisałem ja. Sami wiecie, kto.
Żyję, żeby trwać i trwam, żeby żyć!
I jeszcze turlam się ze śmiechu pod stołem!
odpowiedź
User
Abbie
Byl jakis transfer ukladacza ramowki z TV Puls do TVP? Choć masa zmian godzin, dni i stacji emisji przebija to co znamy z Pulsu. Totalna amatorka.
odpowiedź
User
Abbie
A samego programu nie moge niestety ocenic, bo Slawomir mnie odrzuca...
odpowiedź