„Odkryj ciało na wiosnę” - Agnieszka Cegielska reklamuje depilatory BaByliss Homelight
Agnieszka Cegielska, prezenterka pogody w kanałach Grupy TVN, została ambasadorką marketingową depilatorów BaByliss Homelight. Kampania reklamowa z jej udziałem jest prowadzona pod hasłem „Odkryj ciało na wiosnę”.
Kampania przedstawia depilatory BaByliss Homelight jako sposób na bezpieczną i skuteczną depilację w domowych warunkach. Reklamy podkreślają, że urządzenia te są wyposażone w technologię IPL zapewniającą szybkość działania i długotrwałą skuteczność. Działania reklamowe są prowadzone przede wszystkim w internecie.
Ponadto na stronie babyliss-totallook.pl zamieszczono szereg porad i filmów instruktażowych z udziałem Agnieszki Cegielskiej dotyczących depilacji metodą IPL. Rozpoczęto też akcję „Odkryj ciało na wiosnę”, w ramach której wybrane konsumentki mogą przetestować depilację świetlną metodą IPL na własnej skórze i podzielić się opiniami o niej na stronie internetowej marki BaByliss Paris oraz w mediach społecznościowych.
BaByliss Homelight to kolejna marka promowana przez Agnieszkę Cegielską. Prezenterka bierze też udział w trwającej obecnie kampanii kosmetyków Yoskine.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamująca BaByliss Homelight potrwa do czerwca. Za kreację reklam oraz zakup mediów odpowiada agencja Buzz.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj ciało na wiosnę” - Agnieszka Cegielska reklamuje depilatory BaByliss Homelight